Darmowa dostawa i zwroty!

Polityka zwrotów

Błędne lub wadliwe produkty
Jeśli otrzymałeś niewłaściwe lub uszkodzone produkty, wyślij wiadomość e-mail na adres: info@dailydrop.pl.

🙁 Nie jesteś zadowolony/a z zamówienia?
Możesz zwrócić produkty w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki, pod warunkiem że są w stanie oryginalnym i nadają się do ponownej sprzedaży.

Po zaakceptowaniu zwrotu otrzymasz pełen zwrot pieniędzy (bez kosztów przesyłki zwrotnej).
Nie zwracamy kosztów za produkty używane, otwarte lub zwrócone w innym stanie niż oryginalny.

📄 Procedura zwrotu – krok po kroku

  1. Poproś o formularz zwrotu
    Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu. Jeśli go nie masz, możesz go otrzymać, kontaktując się z nami przez formularz kontaktowy.

  2. Wyślij zgłoszenie e-mailem
    Wyślij wypełniony formularz wraz ze zdjęciem produktów, które chcesz zwrócić, na adres: info@dailydrop.pl.

  3. Po akceptacji – przygotuj paczkę

    • Dokładnie zapakuj produkty.

    • Oznacz paczkę słowem „Zwrot”.

    • Skorzystaj z usługi kurierskiej z ubezpieczeniem i możliwością śledzenia.

    • Wyślij nam e-mail ze szczegółami wysyłki i numerem śledzenia.

📦 Adres zwrotu: (podany w formularzu zwrotu)

📋 Warunki zwrotu:

  • Produkty muszą być nieużywane, nieotwarte i w oryginalnym opakowaniu foliowym.

  • Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient.

  • Należy odpowiednio zabezpieczyć paczkę, aby uniknąć uszkodzeń w transporcie.

  • Zalecamy wysyłkę z opcją śledzenia i ubezpieczeniem – nie odpowiadamy za zagubione lub uszkodzone paczki.

  • Zwroty bez zatwierdzonego formularza mogą nie zostać rozpatrzone.

Zwrot w 3 prostych krokach
🪪 Krok 1: Poproś o formularz
Wypełnij formularz kontaktowy, podając numer zamówienia, adres e-mail i powód zwrotu.

📬 Krok 2: Wyślij paczkę
Wyślij produkty wraz z formularzem na wskazany adres. Dodaj numer śledzenia, aby uniknąć nieporozumień — jesteś odpowiedzialny za przesyłkę.

💶 Krok 3: Odbierz zwrot pieniędzy
Po otrzymaniu paczki przez nasz zespół kwota zakupu zostanie zwrócona w ciągu 5 dni roboczych na Twoje konto bankowe.

📞 Kontakt
Masz pytania dotyczące zwrotu? Potrzebujesz pomocy? Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

📧 E-mail: info@dailydrop.pl
📩 DM na Instagramie
📘 Lub poprzez Facebooka